مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-24حوادث

کلاهبرداری در پوشش کارمند اداره برق 


در تحقیقات میدانی مشخص شد فردی جوان در پوشش کارمند اداره برق با ترفند چک کردن کنتور به منازل روستاییان حومه قزوین مراجعه و پس از جلب اعتماد مال باختگان، - با چرب زبانی طلاجات صاحب خانه را گرفته و از محل متواری شده است.

 رییس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری فردی که در حومه قزوین با ترفند کارمند اداره برق وارد منازل شده و با این ترفند بیش از 2 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن حومه قزوین مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به درب منزل آن ها و معرفی خود به عنوان کارمند اداره برق اقدام به کلاهبرداری از آن ها کرده و با ترفندی متقلبانه مقداری طلا از صاحب خانه گرفته و از محل متواری شده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد فردی جوان در پوشش کارمند اداره برق با ترفند چک کردن کنتور به منازل روستاییان حومه قزوین مراجعه و پس از جلب اعتماد مال باختگان، با چرب زبانی طلاجات صاحب خانه را گرفته و از محل متواری شده است.

  بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رییس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش کارمند اداره برق 

کلاهبرداری در پوشش کارمند اداره برق